Fysieke beveiliging
Gastvrij, representatief en communicatief vaardig. Sleutelwoorden die pas echt betekenis krijgen als ze door de klant bevestigd worden. Onze USP’s zijn dan ook primair onze klanten met wie wij u graag in contact brengen.
Beveiliging is een vak
Van een afstand lijkt het, voor een leek, soms zo makkelijk. Soepele gastvrije interactie met mensen, een open houding, een vriendelijk knikje hier, een glimlach daar. Onze medewerkers worden hier structureel in getraind waardoor de kwaliteit continue geborgd en (verder) geoptimaliseerd wordt. Maar onze trainingsprgramma’s behelzen veel meer dan dat:
– Hoe om te gaan met agressie en hoe de-escaleren…
– Welke type mensen zijn er en hoe kunnen deze het best worden benaderd
– Hoe om te gaan met iemand die zojuist te horen heeft gekregen dat zijn of haar dochter is uitbehandeld…
– Hoe maken we iemand aan de receptie op een klantvriendelijke wijze duidelijk dat de toegang geweigerd wordt
– Hoe betrappen wij een dief op heterdaad en krijgen wij deze rustig mee zonder dat klanten hier hinder aan ondervinden
– Etc.
Duidelijk mag zijn dat wij enkel werken met professionals die de nodige ervaring hebben.
Buiten de operationele aansturing ondersteunen wij u als klant op tactisch en strategisch niveau zodat wij gezamenlijk kunnen zorgen voor een optimale return on investment. Een unieke service die u een tevreden klant maakt en ons coninuïteit biedt.
Aan de linkerzijde vindt u onze expertises. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.